dijous, 11 de juliol del 2013



El Museu de Ripoll presenta “HOMES DE FERRO” una exposició col·lectiva d’escultura, on podrem veure una mostra molt important de l’art en ferro que actualment es fa al nostre país.


Son set Artistes i set maneres de dialogar amb aquest metall dur. Set estils molt íntims i personals; set formes de cercar un llenguatge propi per expressar sentiments i emocions.
No podem separar, però, la persona de l’artista i a l’exposició es desgranen pistes subtils que ens ajudaran a descobrir el caràcter de cadascun dels autors. Les obres denoten passió i esforç, dues constants que trobem dins els tallers d’aquests set creadors. Uns espais creatius on cada dia s’hi forgen històries i s’hi escolten melodies, que es tradueixen en la bellesa, la sensualitat o la provocació, que trobareu a cadascuna de les obres que s’exposen a l’interior i exterior del Museu Etnogràfic de Ripoll.

La inauguració tindrà lloc el proper divendres dia 12 a les 7 de la tarda, i esteu tots convidats!!!!













































dimecres, 13 de febrer del 2013

VORA EL FOC


Portes correderes per llar de foc









Elements de ferro forjat per una llar de foc, a partir de formes de la natura, i per solucionar el risc de caure troncs de la llar de foc.







diumenge, 3 de febrer del 2013

PETITS (grans) DETALLS

Sovint, amb els petits projectes que a vegades treballo, per més simples que puguin ser, i tinc que posar aquell petit detall on se’ns aniran els ulls, i seran unes petites papallones, una libèl·lula, un cargol, o qualsevol altre cosa feta amb amor i amb tot el meu saber!
























dimarts, 4 de desembre del 2012




“Caminant plegats”  és la última escultura que he fet, encarregada per uns grans amics. Reflecteix el respecte, l’amor, i la complicitat, entre dues persones, que han triat fer un camí plegats.